vorbis-tools-flac.patch

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 3 Sty 2007, 22:20:37 CET

On Wed, Jan 03, 2007 at 10:33:03AM +0100, Szymon Siwek wrote:
> Witam!
>
> Mam zainstalowany zestaw vorbis-tools & flac-1.1.3.
> ogg123 hgw.flac kończy się segfaultem.
> Czy to jest wyjątek, czy reguła?

Może chodzi o to:
https://trac.xiph.org/changeset/12220
czyli błędne założenie o liczbie kanałów (2), powodujące wywalanie się
na plikach mono. W SVN poprawione.

> Jeśli reguła, to proponuję zastąpić aktualny vorbis-tools-flac.patch
> załączonym (+poprawka speca /patch3/s/p1/p2/). Oczywiście gdy ktoś poza mną
> przetestuje.

Zmiany niepotrzebnie skomplikowane przez warunkowe pozostawienie
easyflaca dla starego flaca... ale skoro tak jest w SVN-ie, to OK.
Faktyczne różnice (na plus) w stosunku do mojej łaty są dwie:
- ww. poprawka na liczbę kanałów != 2
- implementacja eof_callback

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/