vorbis-tools-flac.patch

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 3 Sty 2007, 22:58:28 CET

On Wed, Jan 03, 2007 at 10:20:37PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Może chodzi o to:
> https://trac.xiph.org/changeset/12220
> czyli błędne założenie o liczbie kanałów (2), powodujące wywalanie się
> na plikach mono. W SVN poprawione.

To było moje pierwsze podejrzenie, bo testowałem akurat na pliku mono.
Ale nie o to chodziło.
Tobie twoja wersja działa bez problemu?

> Zmiany niepotrzebnie skomplikowane przez warunkowe pozostawienie
> easyflaca dla starego flaca... ale skoro tak jest w SVN-ie, to OK.
Cóż, łatka może skomplikowana, poprostu zapisałem odpowiedni changeset.

> Faktyczne różnice (na plus) w stosunku do mojej łaty są dwie:
> - ww. poprawka na liczbę kanałów != 2
- prawdopodobnie można by zmniejszyć BR: flac-devel

> - implementacja eof_callback

Nie jestem przekonany, czy ta różnica powodowała segfaulta - u mnie
wysypywało się od razu, nie przy końcu nagrania.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.