[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 6 Sty 2007, 18:24:59 CET

On Fri, Jan 05, 2007 at 06:48:53PM +0100, Kamil wrote:
> Witam.
>
> Wyszło kadu 0.5. W załączniku przesyłam updejta na spec'a w ac. Updejta
> robiłem względem DEVEL a nie AC a to dlatego, że w devel było już 0.5 rc1.
>
> W załączniku więc przesyłam patch na kadu.spec:DEVEL którego nie należy
> nakładać;) (ma on tylko pokazać co zmieniłem - kadu-devel2ac.patch) oraz
> patch właściwy który należy nałożyć na kadu.spec:AC-branch (zawiera on
> różnice między DEVEL a AC-branch plus mój updejt do wersji 0.5 - kadu.patch).

To się nie nakłada. Patch najwyraźniej zrobiony względem rev 1.168, nie
AC-branch.

Do tego uwagi:
- w opisach stosujemy aRts nie arts, zmiana do cofnięcia
- module-sound-nas - w summary zmieniłeś dźwięku na dzwieku - do   cofnięcia
- opisy module-powerkadu jakoś dziwnie wąskie -
- %descrption module-spy - czemu usunąłeś kropkę z końca zdania?
- pakietu usunięte powinny mieć Obsoletes - najlepiej w głównej paczce.

chyba tyle.

> - dlaczego wyleciał moduł dcopexport? Mogę go przywrócić?
> - dlaczego wyleciał moduł iwait4u? Mogę go przywrócić?

Jeśli działają, przywróć.

> - dlaczego moduł tabs domyślnie jest wyłączony z budowania? Mogę go włączyć?

jak wyżej

> - dlaczego moduł tabs nie jest tworzony jako oddzielna paczka tylko znajduje
> się w głównej paczce kadu?

Jeśli nie jest wymagany przez główną pczkę to oczywiście powinien
wylądowąć w osobnej paczce.

A teraz poprosimy kolejną wersję łatki.
   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.