[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 6 Sty 2007, 20:29:14 CET

On Sat 6. January 2007 18:24, Adam Gołębiowski wrote:

> To się nie nakłada. Patch najwyraźniej zrobiony względem rev 1.168, nie
> AC-branch.
Mi się nałożył - postępowałem wg instrukcji Kamila.
Moje zastrzeżenia:
- dlaczego wyłączyłeś budowanie snapa?,
- dlaczego przestawiłeś (AFAIR) bcond alsy ("się zrobiło niealfabetycznie")?

OT: Jeżeli po ugradzie do libgadu-1.7 na Ac przestanie mi się wieszać kopete,
gg2 i gaim przy otwieraniu okienka z rozmowami gg, to nie mam co się
interesować kadu.
[...]
--
Tomasz Wittner