[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 7 Sty 2007, 11:19:24 CET

> To się nie nakłada. Patch najwyraźniej zrobiony względem rev 1.168, nie
> AC-branch.

To zgłupiałem. Jak mam pobrać wersje z AC-branch? Robię tak:
#cvs up -r AC-branch kadu.spec
U kadu.spec
#patch -p0 < kadu-0.2.patch
patching file kadu.spec
I wszystko jest ok. Może ma być względem HEAD?

> Do tego uwagi:
> - w opisach stosujemy aRts nie arts, zmiana do cofnięcia
> - module-sound-nas - w summary zmieniłeś dźwięku na dzwieku - do
> cofnięcia - opisy module-powerkadu jakoś dziwnie wąskie -
> - %descrption module-spy - czemu usunąłeś kropkę z końca zdania?
Faktycznie. Nie zauważyłem. Nie jest to do końca mój błąd. Jak wspomniałem
robiłem zmiany względem DEVEL bo było już tam 0.5 rc.1 i tam takie babole
były. Poprawiłem.

> - pakietu usunięte powinny mieć Obsoletes - najlepiej w głównej paczce.

Nie wiem czy dobrze zrobiłem. Jeśli możesz to sprawdź ok?
Do tego chciałem zmienić nazwę modułu kadu-module-speech na
kadu-module-notify-speech. Jak to poprawnie zrobić? Dałem Obsoletes w
kadu-module-notify-speech na kadu-module-speech ale to chyba nie tak powinno
być:/

Może wypisze jeszcze raz zmiany jakie daje patch (jest kilka nowych):
- DEVEL to AC
- up to 0.5
- zlikwidowałem możliwość budowania snapshot'a
- xmms module up to 1.33
- zmieniłem adres źródła modułu tabs na aktualny
- BR libgadu-devel >= 1.7 to BR libgadu-devel >= 1.6 powodem jest brak w AC
1.7 i to, że używałem kadu 0.5 od jakiegoś roku na 1.6 i nie miałem z nim
problemu (co nie zmienia faktu, że jeśli działa 1.7 to można by posłać na
AC).
- przywróciłem moduł dcopexport
- przywróciłem moduł iwait4u
- dcopexport module up to 0.11.3-20070102-0.5.0
- iwait4u module up to 1.3
- moduł tabs wyrzucony do oddzielnej paczki
- moduł led_notify wyrzucony do oddzielnej paczki
- moduł miastoplusa_sms wyrzucony do oddzielnej paczki
- module-speech -> module-notify-speech; Obsoletes kadu-module-speech
- powerkadu - dodałem wordfix do %description
- uwagi  Adama Gołębiowskiego
- kilka kosmetycznych zmian

Myślałem, żeby posortować jeszcze sekcje files ale na razie dałem sobie spokój
bo uznałem, że łatka stała by się zbyt nieczytelna. Zrobię to jak poślę drugą
łatkę dodającą nowe moduły.

Trapi mnie jeszcze jedna sprawa. Jeśli ktoś miał zainstalowaną tylko główną
paczkę kadu to po upgrade straci moduły led_notify, tabs i miasto_plusa czyli
te które z tej paczki wyciągnąłem. Czy jest sens coś z tym robić? A jak tak to
co?

Łatka względem AC-branch: http://www.kamil.klecza.pl/pld/kadu:AC-branch.patch
Łatka względem HEAD: http://www.kamil.klecza.pl/pld/kadu:HEAD.patch
--