[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 7 Sty 2007, 11:32:47 CET

Dnia sobota, 6 stycznia 2007 20:29, Tomasz Wittner napisał:
> Moje zastrzeżenia:
> - dlaczego wyłączyłeś budowanie snapa?,
Ponieważ:
- nie było go w AC-branch
- snapy po wydaniu wersji 0.5 to już wersja 0.6
- wydaje mi się, że ewentualnie na DEVEL powinien polecieć patch updejtujący
do 0.6. Może zrobię później jak znajdę czas i wszystkie moduły będą się
kompilować z kadu-0.6.

Mogę dodać też do AC budowanie snapów tylko nie bardzo widzę sens skoro snapy
to juz jest 0.6. Będą musiały być m.in. wszystkie źródła obłożone if'ami.
Moim zdaniem to zaciemni ten spec. Wg. mnie budowanie snapów powinno zostać
na DEVEL.

> - dlaczego przestawiłeś (AFAIR) bcond alsy ("się zrobiło
> niealfabetycznie")?
Poprawiłem. To przez sync z DEVEL gdzie były już tak przestawione. Dzięki.

--
Pozdrawiam, Kamil