distfiles admin

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pią, 12 Sty 2007, 02:23:20 CET

podejrzewam, że dfadm w cvs.pld-linux.org to tylko automat, więc piszę
tutaj :)

wydaje mi się, że ów adres jest błędem konfiguracyjnym, a dokładnie:
cvs.pld-linux.org to nie jest domena a tylko host w domenie
pld-linux.org

z tego powodu wywala się test "sender check" (exim), ponieważ nie da
się sprawdzić jaki serwer obsługuje pocztę dla takiej domeny
(właśnie zauważyłem w logach, że się do mnie mejle dobijają od kilku
dni...)

wyglądałoby więc na to, że adres powinien być ustawiony na
dfadm w pld-linux.org

no chyba, że ja mam coś skopane w konfiguracji smtp...

Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913