distfiles admin

Pią, 12 Sty 2007, 02:34:18 CET

Tomasz Rutkowski wrote:

> podejrzewam, że dfadm w cvs.pld-linux.org to tylko automat, więc piszę
> tutaj :)
>
> wydaje mi się, że ów adres jest błędem konfiguracyjnym, a dokładnie:
> cvs.pld-linux.org to nie jest domena a tylko host w domenie
> pld-linux.org

Co przez to rozumiesz?
domena == nazwa w DNS
A czy jej odpowiada jakis rekord A, czy nie - nie ma tu znaczenia.

> z tego powodu wywala się test "sender check" (exim), ponieważ nie da
> się sprawdzić jaki serwer obsługuje pocztę dla takiej domeny
> (właśnie zauważyłem w logach, że się do mnie mejle dobijają od kilku
> dni...)

Masz cos u siebie skopane?

[ankry w green ankry]$ telnet cvs.pld-linux.org 25
telnet cvs.pld-linux.org 25
Trying 217.73.31.16.25...
Connected to cvs.pld-linux.org.
Escape character is '^]'.
220 cvs.pld-linux.org ESMTP Exim 4.63 Fri, 12 Jan 2007 02:31:09 +0100
ehlo green.mif.pg.gda.pl
250-cvs.pld-linux.org Hello ankry at green.mif.pg.gda.pl [153.19.42.8]
250-SIZE 52428800
250-DSN
250-PIPELINING
250 HELP
mail from: <ankry w green.mif.pg.gda.pl>
250 OK
rcpt to: <dfadm w cvs.pld-linux.org>
250 Accepted
data
354 Enter message, ending with "." on a line by itself
test
.
250 OK id=1H5BHB-00017d-M3

Wyslalem. Zobaczymy, czy wroci...

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61