distfiles admin

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pią, 12 Sty 2007, 02:42:48 CET

Dnia Fri, 12 Jan 2007 02:34:18 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> Co przez to rozumiesz?
> domena == nazwa w DNS
> A czy jej odpowiada jakis rekord A, czy nie - nie ma tu znaczenia.

hmm
no właśnie nie bardzo, przecież żeby smtp wysłał mail na dany adres
musi wykonać komendę
host -t mx $nazwa_domeny
a tutaj nie da się uzyskać żadnej odpowiedzi (no servers could be
reached), co oznaczałoby, że jest to tylko adres w domenie pld-linux.org
a nie nazwa domeny (która miałaby rekordy ns i mx)

> Masz cos u siebie skopane?

exim wykonuje bardzo prosty test (serder verify), który polega własnie
na wykonaniu komendy 'host -t mx $domena'

no i przynajmniej mi wydaje się taki test logiczny i uzasadniony...

Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913