[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 14 Sty 2007, 20:14:48 CET

Witam.

Jakiś czas temu zrobiłem patch'a na AC-branch podnoszącego kadu 0.4.3 do 0.5.
Miałem kilka błędów nie wynikłych tak naprawdę z mojej winy (no może że nie
pomyślałem, żeby to poprawić przy okazji) ale poprawiłem w kolejnym patchu
i... zostałem olany. No nic fakt faktem dopiero się uczę pomyślałem, że może
faktycznie za mało zrobiłem może też zapowiedziane dodanie wtyczek w kolejnym
patchu powinienem był dodać od razu do tego choć wydawało mi się, że
zaciemnię tego patch'a. Może był tak do niczego, że zapracowanym developerom
po prostu nie chciało się patrzeć na moje wypociny. Postanowiłem się mimo
wszystko nie zrażać i spróbować jeśli da czas zrobić patch na AC-branch i
DEVEL dodający wszystko co się da.

Dziś patrzę a w AC-branch leży kadu.spec podniesiony do 0.5. No ok. Spóźniłem
się, trudno ale patrzę ciekawskim okiem a tam ta osoba jedyne co zrobiła to
sync z DEVEL. I tak uwagi które dostałem od jednego developera:

> Do tego uwagi:
> - w opisach stosujemy aRts nie arts, zmiana do cofnięcia
> - module-sound-nas - w summary zmieniłeś dźwięku na dzwieku - do   cofnięcia
> - opisy module-powerkadu jakoś dziwnie wąskie -
> - %descrption module-spy - czemu usunąłeś kropkę z końca zdania?
> - pakietu usunięte powinny mieć Obsoletes - najlepiej w głównej paczce.

zupełnie nie zostały uwzględnione. Co tam, że ja podesłałem poprawionego
gotowca. Oczywiście nie ma też mowy o możliwości budowania snapa za której to
brak zostałem okrzyczany (brak moim zdaniem słuszny bo to powinno być jak
dotychczas na DEVEL).

No nic widać są równi i równiejsi a ja sobie nie potrzebnie zawracam głowę
nauką robienia specy. Mimo wszystko podsyłam patch który spłodziłem ostatnimi
czasy. Juz względem aktualnego AC-branch. Może bratu się chociaż przyda.
Względem DEVEL już mi się nie chce robić bo jak widze nie ma sensu.

ChangeLog:
- nowe moduły: advanced_userlist, desktop_docking, filtering, exec_notify,
osdhints_notify, pcspeaker, profiles, screenshot
- przywróciłem moduły: iwait4u, dcopexport
- wydzieliłem z głównej paczki moduły: led_notify, autoresponder, sound_dsp
- włączyłem domyślne budowanie: powerkadu, tabs, miastoplusa_sms
- dodałem paczki z motywami ikon: crystal (16,22), glass (16,22), nuvola
(16,22)
- wszystko co się dało posortowałem
- up niektórych modułów
- adapter i inna kosmetyka