[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Nie, 14 Sty 2007, 22:02:35 CET

On Sun, 14 Jan 2007 20:14:48 +0100, you wrote:

>Witam.
>
>Jakiś czas temu zrobiłem patch'a na AC-branch podnoszącego kadu 0.4.3 do 0.5.
>Miałem kilka błędów nie wynikłych tak naprawdę z mojej winy (no może że nie
>pomyślałem, żeby to poprawić przy okazji) ale poprawiłem w kolejnym patchu
>i... zostałem olany. No nic fakt faktem dopiero się uczę pomyślałem, że może
>faktycznie za mało zrobiłem może też zapowiedziane dodanie wtyczek w kolejnym
>patchu powinienem był dodać od razu do tego choć wydawało mi się, że
>zaciemnię tego patch'a. Może był tak do niczego, że zapracowanym developerom
> [...]

Hej

U nas jak w polityce - ponarzekać każdy lubi ;)

Dzięki za update. Wrzuciłem do CVS.
Nie stresuj się i rób swoje - dostaniesz kiedyś RW to nie będziesz
musiał się nikogo prosić.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]