Chce th bo jest nowsze

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 16 Sty 2007, 14:06:24 CET

Dnia Tue, 16 Jan 2007 13:09:46 +0100
Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):
> SOA#1, wypalam prawie codziennie i zarowno na palniku IDE jak i SCSI
> nie mam problemow ani z CD ani z DVD.
A jedziesz na emulacji SCSI czy na ATAPI?
U mnie wrzeszczy: "cdrecord 1.11a15 nie obsługują ATAPI", a próba
wypalenia czegokolwiek kończy się błędami. W Ac nie ma nowszego
cdrecord, czyli na FTP leży k3b, które nie współpracuje z dvdrtools na
FTP. Owszem, można użyć emulacji SCSI, ale coś jest ewidentnie nie tak.

> Kwestia dokonfigurowania sobie mplayera, byly w nim zmiany, zerknij w
> archiwum list, jest tam rozwiazanie.
Wiem, ale u mnie skończyło się na wyświetlaniu 'ż' zamiast polskiego
znaku.

> Nie zaobserwowalem. Pewnie kwestia mojej konfiguracji, ktorej poldek
> nie ruszyl 	bo byla zmieniona.
Ja piszę o świeżej instalacji na czystym dysku.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn