Chce th bo jest nowsze

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 16 Sty 2007, 13:09:46 CET

> Jeśli chodzi o desktop, to np.:
> - k3b nie chce wypalać płyt, bo twierdzi, że ta wersja cdrecord nie
> obsługuje ATAPI (wcześniejsze obsługiwały),

SOA#1, wypalam prawie codziennie i zarowno na palniku IDE jak i SCSI nie mam
problemow ani z CD ani z DVD.

> - mplayer ma problemy z polskimi zaroślami,

Kwestia dokonfigurowania sobie mplayera, byly w nim zmiany, zerknij w archiwum
list, jest tam rozwiazanie.

> - przy pytaniu o hasło KDE odpala sudo zamiast su (trzeba wpisać hasło
> usera a nie roota),

Nie zaobserwowalem. Pewnie kwestia mojej konfiguracji, ktorej poldek nie
ruszyl 	bo byla zmieniona.

M.