Chce th bo jest nowsze

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 16 Sty 2007, 15:03:53 CET

On Tue, Jan 16, 2007 at 01:07:53PM +0100, Łukasz Krotowski wrote:

> Z rzeczy nie do końca desktopowych:
> - root na lvm nie jest dobrze obsługiwane przez rc-scripts,

a konkretnie? Bo zabrzmiało to jakby co najmniej się sytem nie podnosił.
Strzelam, że chodzi o problemu z odmountowaniem rootfs przy kładzeniu
systemu? Też bym chętnie to widział.

> - aktualne jądro (2.6.16) na amd64 u mnie, przy próbie kompilacji
> czegoś większego robi ups i panikuje. Na athlon działa ok.

soa #1 - Ac, 2.6.16 i buduje ślicznie. Oprócz tego, że buduje sobie
paczki (dla i686 i dla amd64), to dodatkowo na tej maszynie stoi builder
th.
   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.