Chce th bo jest nowsze

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 16 Sty 2007, 15:47:58 CET

07-01-16, Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> napisał(a):

> a konkretnie? Bo zabrzmiało to jakby co najmniej się sytem nie podnosił.
> Strzelam, że chodzi o problemu z odmountowaniem rootfs przy kładzeniu
> systemu? Też bym chętnie to widział.

Bo się nie podnosi - szczegóły w [1].

> soa #1 - Ac, 2.6.16 i buduje ślicznie. Oprócz tego, że buduje sobie
> paczki (dla i686 i dla amd64), to dodatkowo na tej maszynie stoi builder
> th.

Hmm, to może coś z obsługą sprzętu nie działa. A nie mógłbyś mi
zbudować kernel-vanilla-smp dla Ac na amd64 z linii 2.6.19. Jeśli
nadal miałbym problem mógłbym marudzić na LKML. A na razie
jedyna maszyna amd64, do której mam dostęp, oopsuje mi przy
budowaniu jądra.

[1] http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2007-January/138611.html