Chce th bo jest nowsze

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 00:37:25 CET

> Kwestia do ustalenia:
> czy lvm ma jakies odzwierciedlenie w /proc lub /sys bo ja nie zauwazylem.
> Jesli nie to start_udev chyba automagicznie tego nie zrobi (o ile nie
> zrobi sie manualnej konfiguracji udeva)

Można coś wnioskować z /proc/partitions, z obecności narzędzi do lvm, z
obecności modułów w pamięci. Jeśli te warunki są spełnione moża gdzieś
(nie wiem czy akurat w start_udev, może po prostu wcześniej w rc.sysinit)
wywołać vgscan. Pewnie wtedy ponowny start lvm byłby zbędny.

Podobnie chyba z kończeniem pracy. Jeśli pewne warunki są spełnione (np.
są narzędzia do lvm i wpis w fstab wskazuje rootfs na /dev/mapper/*) można
przyjąć, że rootfs jest na lvm. I deaktywować grupę w dwóch etapach.