Chce th bo jest nowsze

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 00:54:22 CET

> Podobnie chyba z kończeniem pracy. Jeśli pewne warunki są spełnione (np.
> są narzędzia do lvm i wpis w fstab wskazuje rootfs na /dev/mapper/*) można
> przyjąć, że rootfs jest na lvm. I deaktywować grupę w dwóch etapach.

Jeszcze jedno. Może się tak zdarzyć, że rootfs jest na lvm a ten jest na raid
(md). Dowód, że tak się może zdarzyć stoi metr ode mnie. ;)  Wtedy
mdadm --stop też nie bardzo pasuje. Tyle, że automagiczne wykrywanie takiej
sytuacji może być nużące. A i problem nie jest palący (ot, jakieś komunikaty).
Może do zamykania systemu dać konfigurację w /etc/sysconfig/system i przestać
się tym przejmować.