Problem!

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 27 Sty 2007, 15:35:37 CET

Dnia sobota 27 stycznia 2007 13:32, Dariusz Rojewski napisał:
> czesc!
>
> Mam laptoka, karta graf. unichrome pro.
>
> - odpalam powiedzmy gre: na fulscreenie obraz jest zamazany, mruga, tyka
>   cuda niewidy.
>
> - odpalam qemu: w malym oknie - ok. biore full screen - problem sie
>   powtarza.
>
> Od czego to moze zalezec? jakies hinty?

Że tak to ujmę, chciałem odruchowo rzucić z http://rtfm.killfile.pl/
(NTG, "Problem!", żadnych logów itp.), ale zobaczyłem @pld-linux.org w
ostatniej chwili...

Sprawdź, czy mplayer ci odtwarza z xv na fullscreen - jeśli nie, masz to samo
co jeszcze kupa ludzi w sieci i ja kiedyś. Ale nie pomogę z rozwiązywaniem
problemu, bo to był desktop - po prostu wygrzebałem z szafy starą TNT2 i
olałem VIA.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net