Problem!

Dariusz Rojewski darekr w darekr.rulez.pl
Sob, 27 Sty 2007, 20:14:49 CET

On Sat, Jan 27, 2007 at 03:35:37PM +0100, Enleth wrote:

> Że tak to ujmę, chciałem odruchowo rzucić z http://rtfm.killfile.pl/
> (NTG, "Problem!", żadnych logów itp.), ale zobaczyłem @pld-linux.org w
> ostatniej chwili...
> [...]

No może trochę nie ta grupa, ale miałem nadzieję że mnie nikt nie
zlinczje. Natomiast pomyślałem, że może ktoś konkretnie z tym problemem
się spotkał, dlatego też jakichś konkretniejszych informacji nie
podałem.
btw syslog to raczej takich zdarzen nie rejestruje. poszukam jeszcze w
sieci. dzięki :) pozdr.

--
Dariusz Rojewski
darekr w pld-linux.org