TH smp 64 bit i grub 32bit

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 30 Sty 2007, 22:27:55 CET

Hej,
Wczoraj postawiłam Th 64bitowe, smp. Czy mi się tylko wydaje, czy grub
w repozytorium 64bitowym jest 32bitowy i krzyczy o zależność glibcową
w wersji 32bitowej? Czy to jest zdrowy objaw? Trochę ciężko potem z
takiego gruba postawić sobie MBRa (czy cokolwiek innego zrobić, bo
nawet jak wymuszę olanie zależności, to nie chce mi wystartować z
glibcem 64)...

--
Pozdrawiam,
Liliana