TH smp 64 bit i grub 32bit

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 31 Sty 2007, 20:33:37 CET

On Tue, Jan 30, 2007 at 10:27:55PM +0100, Liliana Ziolek wrote:
> Wczoraj postawiłam Th 64bitowe, smp. Czy mi się tylko wydaje, czy grub
> w repozytorium 64bitowym jest 32bitowy i krzyczy o zależność glibcową
> w wersji 32bitowej? Czy to jest zdrowy objaw? Trochę ciężko potem z
> takiego gruba postawić sobie MBRa (czy cokolwiek innego zrobić, bo
> nawet jak wymuszę olanie zależności, to nie chce mi wystartować z
> glibcem 64)...
grub jest tylko 32bitowy.
więc albo używasz gruba (i masz dla niego 32bitowe biblioteki), albo
też.. 64bitowego lilo ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI