TH smp 64 bit i grub 32bit

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Śro, 31 Sty 2007, 22:30:26 CET

On 1/31/07, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:
> Na dzis najwiekszy problem z tym, to niewspieranie takiego dualizmu przez
> poldka (i klopoty przy upgrejdzie).
> Pakiety nie powinny byc w konflikcie.

Tiaaaa... tak mi się właśnie zdawało, że za bardzo nie działało  w
poldku ;) Dzięki.

No nic, downgrade do 32bit smp. Coś jednak chyba się porwałam z motyką
na słońce - opery 64 nie ma, FF 2.0 w repo nie ma, a zbudowany
własnoręcznie nie działa. Co jak co, ale przeglądarka to jednak
wyposażenie podstawowe, a na tym pewnie kłopoty z 64 bit dopiero się
zaczynają ;)

--
Pozdrawiam,
Liliana