TH smp 64 bit i grub 32bit

"Wojciech \"Sas\" Cięciwa" cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 31 Sty 2007, 22:35:32 CET

Liliana Ziolek napisał(a):

> Tiaaaa... tak mi się właśnie zdawało, że za bardzo nie działało  w
> poldku ;) Dzięki.
>
> No nic, downgrade do 32bit smp. Coś jednak chyba się porwałam z motyką
> na słońce - opery 64 nie ma, FF 2.0 w repo nie ma, a zbudowany
> własnoręcznie nie działa. Co jak co, ale przeglądarka to jednak
> wyposażenie podstawowe, a na tym pewnie kłopoty z 64 bit dopiero się
> zaczynają ;)

FF 2.0 dla TH w x86_64 niema ??
Sam wysylalem zlecenia budowania.
Mnie obecnie hamuje jedynie problem z xorg/klawiatura/mysz.
Reszta śmiga pięknie.

Sas.
{Wojciech 'Sas' Cieciwa} {Member of PLD Team}
{   e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl   }