zepsuty man w Th

Czw, 12 Lip 2007, 20:33:05 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> [...]

To akurat wydaje mi sie ciezkie do przejscia, jako ze to kwestia nie man-a
a *roff-a. Ten natomiast ZTCP traktuje znaki o kodach > 0x7F jak sterujace
i nie pozwala im nadawac zadnych atrybutow.

Kiedys natknalem sie jeszcze na problem, ze dla niego znak == bajt, co mocno
mieszalo przy probach podkreslania/wyrozniania tekstu w UTF-ie. Ale moze juz
to zostalo poprawione?
[byc moze niepodswietlanie "wysokich" znakow to proba obejscia tego problemu]

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36