zepsuty man w Th

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 12 Lip 2007, 20:37:06 CEST

On Thu, Jul 12, 2007 at 08:33:05PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To akurat wydaje mi sie ciezkie do przejscia, jako ze to kwestia nie man-a
> a *roff-a. Ten natomiast ZTCP traktuje znaki o kodach > 0x7F jak sterujace
> i nie pozwala im nadawac zadnych atrybutow.
>
> Kiedys natknalem sie jeszcze na problem, ze dla niego znak == bajt, co mocno
> mieszalo przy probach podkreslania/wyrozniania tekstu w UTF-ie. Ale moze juz
> to zostalo poprawione?
> [byc moze niepodswietlanie "wysokich" znakow to proba obejscia tego problemu]

UTF jest "załatwiony" półmegową łatą z FC. Niestety tylko dla wersji
1.18, nie ma jej dla 1.19, a portować tych zmian samemu mi się nie chce...
W repozytorium projektu zajęli się czyszczeniem kodu przy udziale ESR-a,
przez co różni się on znacznie natomiast obsługi UTF nie ruszyli
(przynajmniej jak ostatnio patrzyłem).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/