SPECS: monotone.spec - TODO

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 13 Lip 2007, 09:42:53 CEST

On Thu, 12 Jul 2007, Łukasz Krotowski wrote:

> Co masz na mysli pisząc subpackage with init-scripts? Jakie to mają być
> skrypty startowe jak to nie jest demon tylko narzędzie stricte
> klienckie?

Czy nie jest możliwe tutaj postawienie servera centralnego, który będzie
składował dane i umożliwiał scentralizowaną wymianę zmian?

Nawet jeżeli to jest stricte rozproszone, bez centralnego serwera to, żeby
była możliwa sieciowa wymiana informacji to coś musi nasłuchiwać na
jakimśtam porcie...

> I jak to sobie wyobrażasz? W monotone bazy (repozytoria) są normalnymi
> plikami użytkowników -- mogą być dosłownie wszędzie. To nie jest
> narzędzie typu serwer.

To były wnioski, które daaaaawno temu sobie zapisałem w pliku i teraz
tylko zrobiłem commit.

Mówię tutaj o centralnym rozwiązaniu dla samej dystrybucji. Tak samo jak
na przykład cvs - też może być wszędzie, ale dostarczamy jakieś
"pudełkowe" rozwiązanie. Tu można mieć przecież podobnie.