Uncompressing Linux... Ok. Booting the kernel. [i STOP]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 13 Lip 2007, 12:42:30 CEST

On Thu, 12 Jul 2007, Arkadiusz Chomicki wrote:

> faktycznie ni epodalem, napisalem juz jednego maila na pld-users-pl i am
> podawal, a tu mi umknelo.
> ten hp to XW6000 z Xeon na pokladzie

Sprobuj 2.4.34-1 lub 2.6.16.52 z Ac. Mnie na XW6000 toto dziala.
Tylko pod zadnym pozorem nie uzywac kontrolera SCSI z plyty glownej.
Aha, i BIOS ma byc 1.22.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-