Uncompressing Linux... Ok. Booting the kernel. [i STOP]

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Pią, 13 Lip 2007, 18:01:01 CEST

Friday 13 of July 2007 12:42:30 Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> Sprobuj 2.4.34-1 lub 2.6.16.52 z Ac. Mnie na XW6000 toto dziala.
> Tylko pod zadnym pozorem nie uzywac kontrolera SCSI z plyty glownej.
> Aha, i BIOS ma byc 1.22.
>
> M.

dzieki za pomoc.
zmienilem bios na nowszy 1.22 ale kernel 2.6.16.45 nie wstaje
wzialem wiec najnowsze PLD RescueCD (kernel 2.6.21.5) i uruchamia sie
nie wiem czy z Biosem 1.18 uruchomi sie ten kernel bo juz mam nowszy BIOS.

jeszcze raz dzieki za pomoc

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki