SPECS: monotone.spec - TODO

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 13 Lip 2007, 18:47:43 CEST

13-07-07, Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał:

> Ale nie jest błędne.
>
> To zależy od zwyczajów lub stylu pracy: Niektórzy lubią mieć wszystko w
> izolowanych bazach, a inni robią jedną i wszystkie projekty wrzucają w
> nią. Ja wiem, że monotone zaleca ten pierwszy sposób, ale to zależy od
> wielu czynników.

DGCC. Btw: Linus przy okazji jakiegoś wykładu o gicie o KDE-owcach (oni
IIRC trzymają wszystkie projekty w jednej bazie) powiedział, że są ,,ugly &&
stupid''. ;)

> Poza tym - i tak jak uruchomisz proces nasłuchujący to obsługuje on jedną
> fizycznie bazę, więc rozwiązanie dystrybucyjne dla większej ilości baz nie
> jest możliwe...

Eee, portów ci u nas dostatek. ;)

> [ciach]
>
> Niekoniecznie - też da radę :)

Jedyne co mi przychodzi na myśl to:
a) dedykowane miejsce dla deweloperów na bazy w PLD plus własne skrypty
do ich tworzenia,
b) find /home/users -type f -exec file ... ;)