SPECS: monotone-viz.spec - never lower release; don't put nonexist...

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 15 Lip 2007, 20:05:53 CEST

On Sunday 15 of July 2007, Pawel Golaszewski wrote:

> [...]
>
> Ten spec _nigdy_ nie powinien był dostać rel.1

Nie powinien ale dostał (jako, że openssl-static nie wyszło od razu).

> Nie był wysłany na buildery, więc nie widzę powodu, żeby nie obniżyć
> release.

Ludzie (np. ja) budują czasami sami, po co utrudniać w takich przypadkach?
(tego typu historia co jakiś czas się powtarza)

> Ekhm...
> Jak do tej pory zwykle regułą było zapytać autora zmiany czy nie zapomniał
> zrobić commit-u. Owszem, zapytałeś na priv, ale zmianę wycofałeś 4 minuty
> po pytaniu... Wybacz, ale nie każdy siedzi 24/7 przy komputerze...

Wycofałem bo akurat miałem ochotę zerknąć co tam źle z opensslem. Jeśli masz
tego patcha to go commitnij i ponownie dodaj do speca. Chyba to nie problem?