SPECS: monotone-viz.spec - never lower release; don't put nonexist...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 15 Lip 2007, 20:14:36 CEST

On Sun, 15 Jul 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Wycofałem bo akurat miałem ochotę zerknąć co tam źle z opensslem. Jeśli
> masz tego patcha to go commitnij i ponownie dodaj do speca. Chyba to nie
> problem?

W przyszłości zapomnisz o jakimś drobiazgu w dużej zmianie i ja ci to
cofnę. Potem powiem, że to nie problem przecież przywrócić, nie?

Nie, teraz to nie był problem, szczególnie, że zmiana tym razem nie jest
skończona chyba. Znalazłem łatkę tuż przed wyjazdem na weekend, ale coś w
niej chyba jeszcze brakuje (niezbyt znam ocaml-a).