fajny ficzer #1 - %config upgrade.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 15 Lip 2007, 22:54:07 CEST

Dnia 15-07-2007, N o godzinie 22:45 +0200, Pawel Golaszewski napisał(a):
> jakąś magię diffującą configi
A propos magii - zapomniałem, że nowy exim ma właśnie jakąś magię do
konwersji configa i oczywiście się posypał. Zauważyłem, że nawet wierszy
nie zaczyna we właściwych miejscach... Na szczęście dla mnie zachowała
mi się kopia sprzed konwersji i po podmienieniu działa dobrze.
Wniosek - z magią w /etc trzeba bardzo uważać... ale to pewnie sami
wiecie.
--
Pozdrawiam
Krystian T.