fajny ficzer #1 - %config upgrade.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 15 Lip 2007, 23:40:30 CEST

Dnia niedziela, 15 lipca 2007, Krystian Tomczyk napisał:
> Wniosek - z magią w /etc trzeba bardzo uważać... ale to pewnie sami
> wiecie.
Wiadomo ale taki ficzer mi się marzy od dawna. Dajmy na to dołożyłem sobie do
poldka lokalny index i jak przyszedł update dodający ac-updates (a wywalający
jakieś inne) to byłem w du...

Takich przykładów są setki. Cokolwiek zmienisz w jakimkolwiek konfigu to
niestety potem jest lipa. A prawda jest taka, że jak już zauważę jakieś
*.rpmnew to i tak diffuję new z moim i patrzę co się zmieniło no ale niestety
nie mam poprzedniego defaulta.

Przy okazji tak sobie myślałem, że poldek mógłby ostrzegać za każdym
uruchomieniem o tym, że istnieją *.rpmnew (zmiany których się nie da
spatchować) do czasu aż je usuniemy (czytaj: zmergujemy).

Hmmm... jednak widzę problem w pierwszym wypadku. Jeśli ktoś sobie coś tam
poustawiał i w tym konfigu była jakaś domyślna opcja "blabla=yes" a w nowym
konfigu domyślnie ta opcja została wyłączona "blabla=no" to konfig nam się
zupdejtuje choć my mogliśmy chcieć aby dalej była "blabla=yes". Więc może
niech chociaż poldek przypomina o *.rpmnew:D A może oprócz *.rpmnew robić
zapisywać też *.rpmpatch który byłby różnicą dwóch ostatnich domyślnych
konfigów?:D
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic