kacpid 100% cpu

Jakub Kolasa jezik w arker.pl
Śro, 25 Lip 2007, 13:11:40 CEST

Patryk Zawadzki pisze:
> Dear lazyweb,
>
> Od miesiąca mam problem z laptopem, na którym pracuję. Zawartość
> dziadostwa można obejrzeć tutaj:
> http://hardware4linux.info/server/system/472/
>
> Problem dotyczy za to obciążenia. Wystarczy, że jakiś program (jakiś
> Firefox) zadławi na dłuższą chwilę CPU, a kacpid zaczyna wariować.
> Nagle mam 100% CPU sys, przez co wzrasta temteratura (do około 90
> stopni), przez co kacpid generuje większy load, przez co wzrasta... i
> tak dalej.
>
> Nie mam pojęcia, jak to ugryźć. Logi nie pokazują niczego
> [...]

Tylko na th tak się dzieje?

Ja mam A6Jc ale na Ac i nie mam takich objawów.
Karta graficzna ta sama, nVidia GeForce Go 7300. Ino, ja mam na chipset
(ICH7) i CPU(Core Duo) Intela, Ty zdaje się AMD Turion i Chipset SiS.
Możesz lspci podesłać?

Nie pomogę więcej, mam nadzieję tylko, że moje spostrzeżenia pozwolą
zlokalizować który hardware faktycznie jest problemem.

~jezik
--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond