kacpid 100% cpu

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 25 Lip 2007, 13:02:20 CEST

Dear lazyweb,

Od miesiąca mam problem z laptopem, na którym pracuję. Zawartość
dziadostwa można obejrzeć tutaj:
http://hardware4linux.info/server/system/472/

Problem dotyczy za to obciążenia. Wystarczy, że jakiś program (jakiś
Firefox) zadławi na dłuższą chwilę CPU, a kacpid zaczyna wariować.
Nagle mam 100% CPU sys, przez co wzrasta temteratura (do około 90
stopni), przez co kacpid generuje większy load, przez co wzrasta... i
tak dalej.

Nie mam pojęcia, jak to ugryźć. Logi nie pokazują niczego
podejrzanego, dmesg milczy. Ostatnia rzecz, jaka mi została do
sprawdzenia, to binarne sterowniki nVidii, bo wyłączenie ACPI na
laptopie w grę raczej nie wchodzi (da się zrobić, ale maszyna robi się
mocno mniej użyteczna).

Testowałem już xorg-driver-video-nvidia-100.14.{9,11} - bez zmian.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content