Zlot PLD 2007

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 11 Cze 2007, 22:34:39 CEST

On Mon, Jun 11, 2007 at 07:38:07PM +0200, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> dobra. a z innych kwesti - jakieś noclegi dla "niewarszawiaków" w
> znośnych cenach się znajdą? :> (najlepiej nie w tym samym łóżku co
> djrzulf ;)

Słyszałem plotki, że gausus jako organizator wszystkich przyjmie.

No a jeśli nie gausus, to ja pewnie parę duszyczek przygarnąc bym mógł
(preferowany własny śpiwór).

> Oraz jakieś "nieimprezowe" plany odnośnie jakiś wykładów/cusik?

To fakt, coś by się przydało, ale z tym może być problem - jak
zorganizować coś, by miało to ręce i nogi? Wykład na jakim poziomie? Dla
kogo? No i kogo by wypchnąć jako ochotnika do prowadzenia takich
prelekcji?

Adam

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.