Zlot PLD 2007

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Pon, 11 Cze 2007, 22:42:08 CEST

11-06-07, Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> napisał(a):

> Słyszałem plotki, że gausus jako organizator wszystkich przyjmie.

Tia. Noclego z widokiem na prage albo na starowke.  W zaleznosci od
tego pod jaki most was wygonie spac.

> No a jeśli nie gausus, to ja pewnie parę duszyczek przygarnąc bym mógł
> (preferowany własny śpiwór).

I szczeteczka do zebow bo adam ma tylko corega tabs.

> To fakt, coś by się przydało, ale z tym może być problem - jak
> zorganizować coś, by miało to ręce i nogi? Wykład na jakim poziomie? Dla
> kogo? No i kogo by wypchnąć jako ochotnika do prowadzenia takich
> prelekcji?

Bedzie rejestracja , beda wyklady . Wszystko sie wlasnie klaruje i koduje :)

g.

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |