[Th/x86_64] xen, lvm itd

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 14 Cze 2007, 07:30:41 CEST

On Thu, Jun 14, 2007 at 01:59:45AM +0200, Andrzej Nakonieczny wrote:
> Kolejne pytanie dotyczy xen - czy jest szansa na pakiet w Th na x86_64?
> Kernel przebudowałem samemu z cvs ale sam pakiet xen już nie przechodzi.

Niestety do xen.spec w HEAD (xen-3.0.4) nie mamy odpowiedniego kernela.
Jedyny (jeśli się nie mylę) działający w tej chwili zestaw, to
xen.spec:XEN_3_0_2 oraz kernel.spec:LINUX_2_6_16. A kernel z brancha
LINUX_2_6_16 przeznaczony jest dla Ac (jest podział na up i smp).

Niedawno wyszedł xen-3.1.0 przeznaczony dla 2.6.18, w fedorze dla
odmiany eksperymentują z 2.6.20 i xen-3.0.x - oznaczają go jako 3.0.5,
pobierają go z repozytorium xen (mercury).

Na początku wakacji którymś z nich chciałbym się pobawić, pytanie tylko
którym i jak to rozwiązać - ja widzę osobny spec(kernel-xen.spec) lub
branch (LINUX_XEN_2_6_X).

Jak sądzicie?

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.