2.6.20 i firegl

Czw, 1 Mar 2007, 10:07:58 CET

On Thu, 01 Mar 2007, Tomasz Witek wrote:

> [...]
> (**) Option "AIGLX" "on"
> (II) LoadModule: "glx"
> (II) Loading /usr/lib/xorg/modules/extensions//libglx.so
> (II) Module glx: vendor="X.Org Foundation"
> (**) AIGLX enabled
> (II) Loading extension GLX
> (EE) AIGLX error: dlsym for __driCreateNewScreen_20050727 failed (/usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so: undefined symbol: __driCreateNewScreen_20050727)
> (EE) AIGLX: reverting to software rendering
> (II) GLX: Initialized MESA-PROXY GL provider for screen 0
>
> Dzialac dziala. Troche smieci po ekranie ale pracowac sie da.

Widze ze juz mnostwo bzdur na ten temat ludzie zdazyli wypisac wiec
powiem o co chodzi.
AIGLX to nowa implementacja GLX w X11 7.2, sterowniki fgrlx tego jeszcze
nie umieja i stad problemy. Musisz do xorg.conf dopisac co nastepuje:

Section  "Extensions"
        Option "Composite" "Disable"
EndSection

Section "ServerFlags"
        Option "AIGLX" "off"
EndSection

i wtedy zadziala "stary" GLX i bedziesz mial ladna akceleracje.

> Ale ja bym chcial czasem jakiegos beryla albo cóś :)

Na ATI pozostaje ci sciaganie majtek przez glowe czyli kombinacje z Xgl.
Wiem, bo udalo mi sie beryla odpalic na X800 :)

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!