2.6.20 i firegl - handler

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 1 Mar 2007, 10:10:01 CET

Marek Guevara Braun wrote:
> Przy budowie sterownika można
> zauważyć ostrzeżenia o niewłaściwych wskaźnikach - odnoszące się do
> funkcji mającej związek z przerwaniami (irq_...cośtam - w tej chwili nie
> pamiętam) - w starszych jądrach funkcje te miały trzy argumenty, w
> 2.6.20 tylko dwa - ATI w swoich funkcjach zakłada przekazywanie trzech
> argumentów - jest to coś czemu warto się przyjrzeć, bo potencjalnie może
> być źródłem problemu.

A tu artykuł na temat - http://lwn.net/Articles/202449/
W sumie powinno to być już w 2.6.19, a same sterowniki ati niby do
2.6.19 są dostosowane (bo tak piszą w release notes do poprzedniej
wersji sterowników) - jak pamiętam odpowiednie funkcje ati używają
trzech argumentów dla tych handlerów - być może coś przeoczyłem, albo
zmiana weszła w jakimś 2.6.19.x.

Marek