libFLAC.so.7 - Błąd w zależnościach w AC main

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 5 Mar 2007, 09:51:05 CET

On Sunday 04 March 2007, Bartosz Golek wrote:
> Po ostatniej aktualizacji w zależnościach ac pojawił się błąd związany z
> upgrade paczki flac-1.1.2 do flac-1.1.3-1.
Odinstaluj xine-decode-flac i zrób upgrade flac do 1.1.3. Niestety, nie bedzie
możliwości instalacji xine-decode-flac, ale... u mnie dziwnym trafem działa
odtwarzanie FLACów w Amaroku z silnikiem Xine :)

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn