libFLAC.so.7 - Błąd w zależnościach w AC main

Bartosz Golek saigonto w o2.pl
Śro, 7 Mar 2007, 23:36:25 CET

Daniel Mróz napisał(a):

> Odinstaluj xine-decode-flac i zrób upgrade flac do 1.1.3. Niestety, nie bedzie
> możliwości instalacji xine-decode-flac, ale... u mnie dziwnym trafem działa
> odtwarzanie FLACów w Amaroku z silnikiem Xine :)
>

> Pozdrawiam
> Beorn

Że można tak zrobić to wiem, zgłaszam natomiast problem, ponieważ z tego
co mi sie o uszy obiło to rpzed zamknięciem Ac wszystkie taki kwiatki
mają być usunięte a sam nie umiem (nie mam czasu teraz się tego uczyć)
poprawić.