spece do usuniecia

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 6 Mar 2007, 11:02:49 CET

On Mon, Mar 05, 2007 at 09:12:04PM +0100, Marcin Król wrote:

> Popieram. W ten sposob wygodniej by sie pracowalo niz na jednym katalogu
> dajmy na to AC-branch gdzie bedzie pare K podkatalogow z pakietami.

Może jakoś tak (rozszerzenie mojego obecnego rozwiązania o tags&branches ?:

trunk/
  kernel/
    kernel.spec
    sources/
      linux-2.6.21.tar.gz
      kernel-costam.patch
    tags/
      KERNEL_2_6_20/
    branches/

Nie, bez sensu...  tagowanie (cp kernel ..) kopiowałoby tagi...

Może jakoś tak:

th/
  kernel/
    trunk/
      kernel.spec
      linux-2.6.21.tar.gz
      kernel-costam.patch
    tags/
      auto-th-2.6.20-1/
        kernel.spec
        linux-2.6.20.tar.gz
        kernel-costam.patch
    branches/
      LINUX_2_6_20/
        kernel.spec
        linux-2.6.20.tar.gz
        kernel-costam.patch
ac/

... ale tu ten "trunk" trochę zawadza... Za to tagowanie i branchowanie
pakietów byłoby banalne. (svn cp trunk tags/mójtag; svn cp trunk
branches/mójbranch).

W każdym razie trzeba to dobrze przemyśleć... z myślą o łatwym
zarządzaniu repozytorium i łatwej pracy w lokalnych checkoutach.

Pozdrowienia,
        Jacek