spece do usuniecia

Wto, 6 Mar 2007, 19:33:48 CET

On Tue, 06 Mar 2007, Jacek Konieczny wrote:

> Może jakoś tak (rozszerzenie mojego obecnego rozwiązania o tags&branches ?:
>
> trunk/
>   kernel/
>     kernel.spec
>     sources/
>     tags/
>       KERNEL_2_6_20/
>     branches/
>
> Nie, bez sensu...  tagowanie (cp kernel ..) kopiowałoby tagi...
>
> Może jakoś tak:
>
> th/
>   kernel/
>     trunk/
>     tags/
> [...]

Wlasnie na tym polega dziadostwo SVN-a od ktorego robi mi sie niedobrze.
Calkowita nedza pracy na branczach i tagach, _multum_ katalogow ktorych
zawartosc jest w ponad 90% taka sama.
Co z tego ze beda ladne katalogi z pojedynczymi pakietami jak w srodku
bedzie siedziec mnostwo smiecia? Tak wiem ze mozna sciagnac majtki przez
glowe i tego nie miec ale zeby sie pozniej do tego co na poczatku nie
chce dostac musze spowrotem te majty przez glowe zalozyc.

Ja nie twierdze ze CVS jest idealny ale do naszych potrzeb jest dobry,
natomiast SVN sie zupelnie nie nadaje.

Jak juz bardzo chcecie sie pozbyc CVS-a to znajdzcie taki CMS ktory
bedzie uzywalny zamiast na sile pchac sie w SVN bo akurat jest trendy i
dzejzi.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!