spece do usuniecia

Wto, 6 Mar 2007, 21:10:23 CET

On Tuesday 06 of March 2007, Jan Rekorajski wrote:
> [...]

Krócej lepiej :)

t/ zamiast trunk/
b/ zamiast branches/

> Wlasnie na tym polega dziadostwo SVN-a od ktorego robi mi sie niedobrze.
> Calkowita nedza pracy na branczach i tagach, _multum_ katalogow ktorych
> zawartosc jest w ponad 90% taka sama.

Super wygodna praca na branczach, można mieć wszystkie branche zassane,
wygodnie lokalnie diffować, commitować tylko to co się chce w danym branchu.
Jak ktoś nie chce zasysać to może diffować pomiędzy branchami bez zasysania
czegokolwiek na lokalnego kompa.

> Co z tego ze beda ladne katalogi z pojedynczymi pakietami jak w srodku
> bedzie siedziec mnostwo smiecia?

Jakiego śmiecia?

W cvsie to dopiero są śmieci - całe SOURCES w jednym worku, nie wiadomo które
patche nadal używane, a które nie, bajzel.

> Tak wiem ze mozna sciagnac majtki przez
> glowe i tego nie miec ale zeby sie pozniej do tego co na poczatku nie
> chce dostac musze spowrotem te majty przez glowe zalozyc.

Cały kłopot z tym, że te majtki przez głowę pakujesz i w cvsie - tylko w
innych aspektach.

> Ja nie twierdze ze CVS jest idealny ale do naszych potrzeb jest dobry,
> natomiast SVN sie zupelnie nie nadaje.

Popróbujesz na żywym organiźmie testowego repo to Ci się może odmieni. Jakoś
Ci co rzeczywiście pracują nad specami PLDowymi trzymanymi w subversion
(trojan, jajcus) sobie chwalą w stosunku do cvsa.

> Jak juz bardzo chcecie sie pozbyc CVS-a to znajdzcie taki CMS ktory
> bedzie uzywalny zamiast na sile pchac sie w SVN bo akurat jest trendy i
> dzejzi.

Polecam uczenia się np. gita - kaplica! Interfejs użytkownika tam nie
istnieje. Jest totalne bagno. svn ma ten drobny plus, że bardzo łatwo z cvsu
się przerzucić.

> Janek

Atomowe commity, śledzone mv, wkrótce merge tracking (od 1.5 ma być).

ps. najlepiej poczekać na testowe repo na którym będzie można się pobawić i
wtedy wydawać opinie