spece do usuniecia

Wto, 6 Mar 2007, 21:15:13 CET

On Tuesday 06 of March 2007, Przemyslaw Iskra wrote:

> A z tego co słyszałem zwolennicy SVN mówili że jest fajny właśnie dzięki
> sposobowi tworzenia tagów/branchy, a teraz sami się w tym gubią.

W czym się gubią bo Cię nie zrozumiałem?

> Mi się bardzo podoba SVN do wszystkiego co posiada hierarchię, lecz do
> "by definition" płaskiego SPECS i SOURCES jakoś go nie widzę.

Skąd ta definicja? SPECS i SOURCES w rpmie może wskazywać na cokolwiek i jest
ustawianie z linii poleceń.

np. mając packages/pakiet/
		SPECS/cos.spec
		SOURCES/innecos.patch
w /tmp/smietnik/

puszczasz
rpmbuild -bb --define '_specdir /tmp/smietnik/SPECS/' --define '_sourcedir ...'
spec

ale jak bardzo chcesz to możesz sobie checkoutnąć i w ~/rpm/. Wybór usera.