spece do usuniecia

Wto, 6 Mar 2007, 21:42:23 CET

On Tue, 06 Mar 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Krócej lepiej :)
>
> t/ zamiast trunk/
> b/ zamiast branches/

Nie zrozumiales moich zali.
Dlugosc nazwy katalogu jest wtorna, chodzi o jego istnienie.

> Super wygodna praca na branczach, można mieć wszystkie branche zassane,

A tylko wybrane? Nie miec _wogole_ zassanych tagow? A potem sobie tag
zassac _bez_ koniecznosci podawania
http://ultra.dlugiego.urla.do.repo/oj/wej/pakiet/t/tag ?

> wygodnie lokalnie diffować, commitować tylko to co się chce w danym branchu.
> Jak ktoś nie chce zasysać to może diffować pomiędzy branchami bez zasysania
> czegokolwiek na lokalnego kompa.

Jasne, jakos `svn diff branches/BRANCH1/plikA branches/BRANCH2/plikA`
wcale nie wyglada mi wygodniej od cvs `diff -r BRANCH1 -r BRANCH2 plikA`
wrecz gorzej bo sie musze bawic katalogami.

> Jakiego śmiecia?

Gigantyczne drzewo katalogow z zawartoscia powtarzalna w 90%.
Ja chce dlubac w pakietach a nie trenowac "Jak szybko jestem w stanie
zmienac katalogi" albo pisac w kolko `pwd` bo mi sie katalog w PS1 nie
miesci :/

> W cvsie to dopiero są śmieci - całe SOURCES w jednym worku, nie wiadomo które
> patche nadal używane, a które nie, bajzel.

Tak, tu masz racje, to jest bolesne, ale SVN przegina w druga strone
niestety.

> Cały kłopot z tym, że te majtki przez głowę pakujesz i w cvsie - tylko w
> innych aspektach.

merge i revert? Innych sobie nie przypominam (moze nie widze z
przyzwyczajenia ;), a tych dwoch uzywam tak rzadko ze mi nie
przeszkadaja.

> Popróbujesz na żywym organiźmie testowego repo to Ci się może odmieni. Jakoś
> Ci co rzeczywiście pracują nad specami PLDowymi trzymanymi w subversion
> (trojan, jajcus) sobie chwalą w stosunku do cvsa.

Bo pracuja na kilku procentach repo?

> Polecam uczenia się np. gita - kaplica! Interfejs użytkownika tam nie
> istnieje. Jest totalne bagno. svn ma ten drobny plus, że bardzo łatwo z cvsu
> się przerzucić.

Przesadzasz troche co do git ;)
A latwosc przerzucenia sie nie moze byc glownym powodem wyboru danego
CMS czy zmiany jako tekiej.

> Atomowe commity,

jakos nie widze potrzeby

> śledzone mv,

to +, ale czy naprawde tak czasto ich potrzebujemy?

> wkrótce merge tracking (od 1.5 ma być).

nie czuje tego

> ps. najlepiej poczekać na testowe repo na którym będzie można się pobawić i
> wtedy wydawać opinie

Dawaj :)
Jak potestuje to dopiero puszcze flame ;>

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!