spece do usuniecia

Wto, 6 Mar 2007, 22:00:09 CET

On Tuesday 06 of March 2007, Jan Rekorajski wrote:

> A tylko wybrane? Nie miec _wogole_ zassanych tagow?

Da się. Łatwość zależy tylko od zorganizowania sobie repo.

> A potem sobie tag
> zassac _bez_ koniecznosci podawania
> http://ultra.dlugiego.urla.do.repo/oj/wej/pakiet/t/tag ?

Z tym będzie problem. Nie wiem czy wymyślili coś do skracania :)

> Jasne, jakos `svn diff branches/BRANCH1/plikA branches/BRANCH2/plikA`
> wcale nie wyglada mi wygodniej od cvs `diff -r BRANCH1 -r BRANCH2 plikA`
> wrecz gorzej bo sie musze bawic katalogami.

A jak zrobić diffa pomiędzy kompletnym branchem X, a Y dla pakietu? W cvsie
się nie da.

> Gigantyczne drzewo katalogow z zawartoscia powtarzalna w 90%.

W sensie jak pozasysasz parę branczy na raz? No to wtedy owszem, masz na
dysku ,,poduplikowane'' rzeczy. To samo jednak jak chcesz mieć na raz
pozasysane parę branchy cvsu.

> Ja chce dlubac w pakietach a nie trenowac "Jak szybko jestem w stanie
> zmienac katalogi" albo pisac w kolko `pwd` bo mi sie katalog w PS1 nie
> miesci :/

Cóż, to jest jedna z wad svna.

> Tak, tu masz racje, to jest bolesne, ale SVN przegina w druga strone
> niestety.

> merge i revert? Innych sobie nie przypominam (moze nie widze z
> przyzwyczajenia ;), a tych dwoch uzywam tak rzadko ze mi nie
> przeszkadaja.

Ok tylko patrz pod kątem wszystkich operacji na naszym repo, a nie tylko
własnych ;)

> Bo pracuja na kilku procentach repo?

Raczej bo widzą zalety, które przyćmiewają wady.

> Przesadzasz troche co do git ;)

E tam. Ostatnio się pytałem jak wyssać diffa danego commita z palca. Podano mi
3! możliwe rozwiązania ;) Tylko jedno wiązało się z git diff. Do tego trochę
pozmieniasz kolejność opcji etc i zamiast powiedzieć ,,głupi user'' to wali
przeróżnymi błędami, każdy wskazujący na coś innego.

> A latwosc przerzucenia sie nie moze byc glownym powodem wyboru danego
> CMS czy zmiany jako tekiej.

> jakos nie widze potrzeby

Wygodne jak trzeba cofać czyjeś psujstwo czy patrzeć w ogóle na zmiany sprzed
jakiegoś czasu.

> to +, ale czy naprawde tak czasto ich potrzebujemy?

Raz na jakiś czas.

> nie czuje tego

> Dawaj :)
> Jak potestuje to dopiero puszcze flame ;>

Zobaczymy ile krzakorów wyjdzie w plikach rcs... cvs2svn jest dość wrażliwy na
takie coś.