SPECS: glibc.spec - Removed LC_MESSAGES dirs for unsupported local...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 9 Mar 2007, 21:00:09 CET

On Fri, Mar 09, 2007 at 08:50:14PM +0100, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jakie powinno być kryterium włączania tych katalogów?
>
> Zobacz komentarz w glibc.spec ??? jest kilka języków, które mają
> tłumaczenia w jakichś pakietach, i nie mają swoich locale. Większość
> z nich nie miała do tej pory LC_MESSAGES w glibc, ja tylko uaktualniłem
> listę.

Ale te których brakuje to są rzeczywiste języki, z konkretną
lokalizacją, wymagające opisu z danymi kraju, sortowaniem itp.

> W każdym razie leet nigdzie nie znalazłem. Pozostałe są używane przez
> co najmniej jeden pakiet.

leet (czy też l33t) jest odmianą angielskiego ;)
Bodajże w elinksie występuje.

Gdzieś jeszcze jest en w piglatin, ale został wycięty.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/