SPECS: glibc.spec - Removed LC_MESSAGES dirs for unsupported

Pi±, 9 Mar 2007, 22:05:16 CET

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jakie powinno być kryterium włączania tych katalogów?

Dotychczas dodawane byly te, ktore nie mialy szans na wsparcie w glibc
(z zalozeniem, ze pozostale zostana dodane, gdy sie wsparcie pojawi).
Ale ze wzgledu na ficzer rpm-a z Th, moze warto by je dodac wszystkie w tym
momencie, zeby zmniejszyc liczbe problemow.

BTW, IMO syriac jako taki (syr) nie ma szans na wsparcie w glibc. Byc moze
co najwyzej ktoras z jego bardziej konkretnych wspolczesnych odmian (aii,
bhn, cld, lhz, tru lub podobne).

> Zobacz komentarz w glibc.spec — jest kilka języków, które mają
> tłumaczenia w jakichś pakietach, i nie mają swoich locale. Większość
> z nich nie miała do tej pory LC_MESSAGES w glibc, ja tylko uaktualniłem
> listÄ™.

To sie chwali.
W pozostalych kwestiach qboosh mnie uprzedzil :)

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36